Tuesday 9 June 2015

Life Must Go On

Di sini bermula lah sebuah cinta, aku dan kehidupan aku.... Dulu-dulu kerja fast food di area Kajang sana stress jugak...sekarang kerja gomen pun stress jugak...apa cerita lah kan....
Tapi kehidupan aku lebih baik dari hari semalam....bersyukur kepada Allah SWT.
 Kawan2 time keje KFC. Miss u all


Orang ada blog aku pun nak ada blog...so cari lah cam ne nak buat blog...adik aku kata blog ni leh jadi asset masa hadapan nanti...Dulu ada jugak belajar buat Blog dengan satu cikgu ni...So sekarang tibalah masanya aku apply apa yang diajar...Tq Cikgu Othman PKG Sik.

Hidup ni penuh cabaran. bak kata orang putih Life Must Go On...Banyak pulak yang dengki dengan aku...Duk sabotaj kat FB lah..macam-macam...tapi kenalah ingat doa orang teraniaya ni dimakbulkan Allah..Doa tanpa hijab....


Ni gambar kawan-kawan kat pejabat...teman suka duka....banyak kami belajar disini...dari tugas paling bawah sampai paling atas...sweet and sour memory...itu lah kehidupan kan....




No comments:

Post a Comment